pondělí 2. dubna 2012

BOLAVÁ KRČNÍ PÁTEŘ

Včerejšek jsem celičký prolenošila.Nějakou záhadou jsem si blokla krční páteř a tak jsem jen posedávala a polehávala a prolistovávala jsem si své oblíbené časopisy :o).Dokonce mě moje milá rodinka i uvařila nedělní oběd asi zjistili při pohledu na mě že s mou pohyblivostí by se oběda dočkali až u večeře :o)Sobotní noc byla spíše probděná kvůli bolesti ale dnešní noc už byla lepší.Dnes mě mají dovézt Justýnku na týdenní hlídání tak tu budem spolu válčit.

14 komentářů:

  1. Marti jejej vím co to je mít bolavá záda-ať je ti co nejdříve lépe,držím palečky.
    Hezký den Romana.

    OdpovědětVymazat
  2. Marti , prajem ti , aby ťa tá bolesť , čo najrýchlejšie prešla . Poznám to aj ja. Som už dokonca po operácii platničiek , takže o boľavej chrbtici (hlavne o krížovej) viem fakt veľa ... :)
    Pekný deň .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda tak to jsi si tedy opravdu užila bolesti dost :o( Tak hlavně že už snad záda nezlobí :o)

      Vymazat
  3. Jé, Marti, co jste si to přivodila... Krční páteř je neřád, to je hned... Tak ať jste brzy fit a Justýnka s Vámi může řádit.. Hezký den! LenkaH.

    OdpovědětVymazat
  4. Martinko, moc se mi líbí tvoje miska i výzdoba dveří, fakt parádní!
    Snad ti je líp, moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Martinko děkuji za návštěvu a přeji brzké uzdravení. Záda a páteř, aúúúúú, bych mohla vyprávět. Pořídit hřející konopné masti,ty dělají i s krkem zázraky, u nás je vytáhlá furt.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Dcera mě dovezla včera nějakou mast--smrdí tedy jako děs ale pomáhá :o) Po té konopné se ale určitě také poohlídnu :o)

      Vymazat
  6. AHOJ MARTINKO,JÁ TAKÉ ZKUČÍM CELÁ PÁTEŘ V JEDNOM OHNI!MOJI VNOUČCI MAJÍ NEŠTOVICE,TAKÉ HLÍDÁM,DÁVÁ MI TO ZABRAT,MÁŠ KRÁSNOU VÝZDOBU ALESPON MÁŠ Z NĚČEHO RADOST !UZDRAV SE! DAJA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc a doufám že už je lépe :o) Naše Justýnka mě také pořádně zaměstnává :o)ale jsou to zlatíčka :o)

      Vymazat
  7. Držím palce, aby bolest ustoupila, taky trpím na bolesti zad a vím, co to je. Krásné Velikonoce.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥