pátek 11. května 2012

DŽBÁNEK

Dcera po víkendu ve dnech volna jela se svoji rodinkou do Prahy a stavovali se i samozřejmě v Ikea  a tak jsem ji poprosila o zakoupení bílého džbánku který jsem moc obdivovala na vašich blocích - úplně mě okouzlil :o)
No a včera mě tu krásu dovezla :o) Hned jsem si na zahrádce uškubla pár kvítků šeříků které mě tu právě krásně voní pod nos :o)
Lžičky jsem dostala od Tomovi maminky jako dárek --vrátili se v pondělí z dovolené ze Slovenska :o)
A pár kvítků z naší zahrádky pro potěšení oka....


Nám budou v pondělí dělat nová okna tak budem to tu na tu akci doma připravovat.Něco uklidit a spoustu toho přikrýt a s nábytkem trošku co je u oken pošoupnout a pak poklidit tu spoušt....
Ale už se těším a moc tyhle okna už mají doslouženo :o(


Mějte krásný pohodový víkend..... :o)








22 komentářů:

  1. Nádherný džbánek a krásné fotky. Příjemný a ničím nerušený víkend.

    OdpovědětVymazat
  2. Martinko, krásné fotky, jako by se džbánek, šeřík i lžičky domluvily, že spolu budou pasovat :o)
    V pondělí přeju, ať vše proběhne podle plánu!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o) a děkuju moc doufám že jo že vše půjde jak má :o)

      Vymazat
  3. Jééé, no to je super džbáneček... no tak po tom se taky při nejbližší příležitosti podívám :D je famozní... Hezký víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, omylem jsem Ti napsala přihlášená pod jménem svého syna :D komentářík je samozřejmě ode mě, tak abys nebyla zmatená, kdože Tě to vlastně komentuje :D:D:D Papa! LenkaH.

      Vymazat
  4. Krásny džbánik...hodil by sa mi do kuchyne :-DDD aj s kytičkou orgovánu :-D a lyžičky sú nádherné. Krásny deň !!!

    OdpovědětVymazat
  5. Marti děkuji za návštěvu a pěkná slova.Tobě to taky krásně kvete,a máš krásnou vnučku, závidím.přeji Ti, aby to v ponděli šlo chlapům pěkně od ruky.Posílám pozdrav.

    OdpovědětVymazat
  6. Marti krásny džbánik, tiež po ňom pokukujem. Škoda že máme Ikeu až v Bratislave (alebo na šťastie? :o))) ). V zdraví preži výmenu okien a prajem pekný deň metiek. Pa Hela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :o) Okna už jsou vyměněná šlo jim to od ruky :o)

      Vymazat
  7. KRÁSNÉ FOTEČKY.
    V DŽBÁNKU VYPADAJÍ VŠECHNY KYTIČKY HEZKY. MÁM TAKÉ DOMA.
    PŘEJI PŘÍJEMNÉ DNY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  8. Marti, byla jsem zrovna včera v Ikee a džbáneček jsem obdivovala, ale nekoupila, neb jsem usoudila, že u těch "krámů!" mám dost. Nicméně ti ho malilinko závidím, moc se mi líbí. Snad už máš okna udělaná a čeká tě jen úklid. Přeji ti mnoho sil ke zvládnutí úklidu.
    Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc -- takový džbáneček jsem prostě musela mít :o)) Okna i úklid už je konečně za mnou :o)

      Vymazat
  9. Marti, byla jsem zrovna včera v Ikee a džbáneček jsem obdivovala, ale nekoupila, neb jsem usoudila, že u těch "krámů!" mám dost. Nicméně ti ho malilinko závidím, moc se mi líbí. Snad už máš okna udělaná a čeká tě jen úklid. Přeji ti mnoho sil ke zvládnutí úklidu.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  10. MARTI, ZA TVOJÍ MILOU PŘÍZEŇ, ŠIKOVNÉ RUČIČKY A ŽIVOTNÍ NADHLED MÁŠ U MĚ NA BLOGU OCENĚNÍ... VYZVEDNI SI JE PROSÍM... HEZKÝ DEN! LENKAH.

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Martí, džbáneček je kouzelný. Moc pěkné fotky. Kde bereš ty ránečky na fotky? Moc by mi to pomohlo? Krásný víkend

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥