úterý 3. července 2012

HVĚZDICE PODLE HELENKY :O)

V neděli tady u nás se se rtut teploměru vyšplhala nad 30 stupnů a to já pak nevystrkuju ani nos a čekám až navečer kdy vedra povolí a já teprve vylézám.A tak to byl ten pravý čas uháčkovat si hvězdice podle Helenky http://helenshomehelensworld.blogspot.cz/2012/06/hvezdice.html.Ta velká je přesně podle jejího popisu ty další dvě mám trošku menší :o)
Při háčkování jsem myslela na vůni moře a cítila jsem se tak nějak svěží jako kdyby mě osvěžoval i mořský vánek :o))))
Včera jsem si je konečně vyfotila a ted je Vám můžu tady ukázat :o)




18 komentářů:

  1. Krásne hviezdice...dík za odkaz na stránky Helenky. Idem si aj ja uháčkovať. Budú zdobiť kúpelňu... :-D
    Krásny letný večer!

    OdpovědětVymazat
  2. Hvězdice jsou super a ty jsi šikulka!!! Pá, L.

    OdpovědětVymazat
  3. Martinko, mám velkou radost, že se ti povedly, i když ty si hrozně šikovná a zvládla by si to i bez návodu.
    Moc se mi líbí tvoje krajka se srdíčky!
    Hezký večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Helenko tvoje slova vždy pohladí :o) jen se nějak nemůžu dostat na Tvůj blog :o(

      Vymazat
  4. :) moooc pekne...aj ja som po nich poskulovala, len som sa k nim este nedostala

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také děkuju moc... a určitě vyzkoušej jsou opravdu rychlé a jednoduché a udělají hodně parády :o)

      Vymazat
  5. Marti, jéééééé ty se ti povedly. Opravdu si při pohledu na ně představuji šumící moře, lehký vítr a zapadající slunce.
    Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vid?Ještě nikdy jsem se necítila tak svěže při háčkování jako když jsem háčkovala tyto hvězdice :o)

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Děkuju také :o) a též přeju krásné léto plné nádherných vzpomínek :o)

      Vymazat
  7. Marti,
    máš je pěkné !
    Já také zkoušela jednu uštrykovat a chystám se na další , docela se povedla :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥