středa 24. dubna 2013

KULATÉ ČERVENO-BÍLÉ DEČKY :O)

Přeji krásný zbytek dne který dnes byl plný sluníčka a teplíčka :o)
Chtěla jsem si den prožít na zahrádce ale bohužel jsem ho prolítala po úřadech ale i to je potřeba zařídit a na zahrádce se vyřádím zase zítra :o)
Nejprve bych Vám chtěla poděkovat za milé komentáře které mě tu zanecháváte -- hřejí u srdíčka a je fajn pocit že Vás někdo čte a někoho zajímá co vytvářím a co mě baví a zajímá :o)
Tak a ted k těm dečkám....
Na blogu u jedné šikulky Blaničky mě zaujala kulatá dečka která mě hned padla do oka a protože Blanička uveřejnila i návod tak jsem se do ní pustila-KLIK SEM :O) a uháčkovala jsem zrovna dečky dvě :o)
Jednu pro sebe do své červeno-bílé kuchynky a jednu pro svoji dceru Lenču.
V Jysku jsem si koupila červenou flašku která už je přichystaná na sirupy které co nevidět budeme všichni připravovat :o).Možná ji ještě uháčkuju nějakou tu krajku a nebo pomaluju a nebo lípnu nějaký ubrousek? --no uvidím...... :o)



Užijte si krásný zbytek dne a mějte se moc krásně a já půjdu na kukandu ještě i k Vám :o)
                                                                                                                                Martina

35 komentářů:

  1. Marti, obdivuji, jak to všechno stíháš...Já tak ráno do práce a večer zpět:-( Poslední dobou nedělám vůbec nic.
    Máš to zase moc hezký. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi moc děkuju :o) Mám to jak dny jsou dny kdy jsem plná energie a naopak zase dny kdy nejsem schopná dělat nic :o)

      Vymazat
  2. Marti, moc hezké háčkování. A sirupy ... jojo, už se těším, až začne jejich sezona.
    Užívej slunečné dny ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Věrko :o) Také už se těším na dobrůtky ze zahrádky :o) i ty užívej sluníčka :o)

      Vymazat
  3. Martinko, dečky vypada jí i v tvé, červeno- bílé kombinaci naprosto perfektně! Vnukla si mi nápad :o)
    Pohodový večer přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko děkuju moc a jsem moc ráda že jsem ti zrovna já vnukla nápad a už jsem napnutá a těším se co vykouzlíš :o) Krásný večer plný pohody i Tobě :o)

      Vymazat
  4. Krásné červené ladění!!!!!Přeji další krásný slunečný den :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miško milá děkuju moc :o) A i já Tobě přeju krásné slunečné dny :o)

      Vymazat
  5. Martinka podarili sa ti krasne decky...A zajtra si uzi krasny den na zahradke, Nellie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Nellinko -- jsem moc ráda že se dečky líbí :o) a i ty si užij zítra krásný a pohodový den :o)

      Vymazat
  6. Dečky jsou nádherné, díky za odkaz na ně, a flaška je bomba, musím se po ní v Jysku taky mrknout ;-) papa, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Leni -- určitě mrkni měli je v různých barvičkách :o)

      Vymazat
  7. Téda :) To se Ti tak povedlo :) už se těším až zase za Váma přijedu a budu se moc pokochat výtvory :) škoda jen, že toho mam teď tolik :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nici děkuju moc :o) A tvoje dnešní návštěva mě moc potěšila bylo to moc fajn :o)

      Vymazat
  8. S flaškou si mi dala super tip, zajtra pôjdem do KIK na kukandu. Dečky sú krásne a ty si skvelá mamina, že si hneď jednu vyrobila aj dcérke :) Na zajtra už len zaželám krásny slnečný deň, nech ti práca v záhradke ide od ruky. Pá. Renata

    OdpovědětVymazat
  9. Wou,krasne dečky a na slniečku vyniknu ešte krajšie!pekny večer ada

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Martinko Ty si taky nedáš ani chvilku klidu stále musíš něcu dělat buď s háčkem nebo na zahrádce.Dečky se Ti povedly líbí se mi. Měj krásné dníky.

    OdpovědětVymazat
  11. Zrovna jsem zjistila že musím do Jysku, páč ta flaška se mi na sirupy hodí též:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  12. Martinko, jsi šikovná a pohotová! Dečky se Ti povedly!

    OdpovědětVymazat
  13. Pozdrowienia serdeczne z Dobrych Czasów.Zapraszam w odwiedzinki,ja u Ciebie zostanę na dłużej.Pięknie tu-kolorowo i bardzo wiosennie,Twoje prace są po prostu cudowne.Miłego wieczoru

    OdpovědětVymazat
  14. Martinko, na dečky ty jsi "machr" ... jsou parádní.....pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko joj to je ale chvála :o))) děkuju moc to jsem moc ráda že se líbí :o)

      Vymazat
  15. Parádní dečky!Moc moc zdravím.Marti užívej sluníčka a pohody.Pa Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško děkuju moc :o) dnes po dlouhé době na chvilenko zamrkalo :o)

      Vymazat
  16. Martinka, krásne dečky a na fľašky sa musím zájsť pozrieť do KIK - určite sa zídu.
    Pa Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani děkuju moc :o) a flašku jsem kupovala v Jysku měli spoust barviček :o)

      Vymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥