pondělí 8. dubna 2013

LEZE,LEZE BERUŠKA :O)

Přeji krásný den.U nás je nádherně -svítí sluníčko a po sněhu ani památky :o)
Už bylo načase--nějak mě už nic nebavilo a i ten háček ležel v koutě.Nějak se mě do ničeho nechtělo.
Ale vše už je jinak - háček už zase kmitá a uháčkovala jsem několik aplikací berušek které jsem našila Justýnce na tričko.Až tričko doslouží dají se vypárat a našít jinam :o)

Už háčkuji k tričku i zelinkavou čepičku na které bude také beruška :o)
Justýnka zítra přijede tak si kompletek bude moci odvézt a rovnou mě zapozovat a zahrát si  na modelku.No jenže ji  to pozování do fotoaparátu moc nebaví a tak nakonec to možná dopadne tak že modelem mě bude hlava česací panenky.:o)))





Klárky bábovku kterou nám ochotně a ráda peče  máme rádi ale už je načase aby se naučila i něco jiného a tak včera pekla svůj první štrůdl a moc se ji povedl --první šiška zmizela ještě teplá :o)
Uvařila jsem si k němu moji oblíbenou žitnou kávu a mnam to byla ale dobrota :o)
Mějte se krásně užívejte si paprsků sluníčka a začínajícího se teplíčka.Byla jsem s Čokýnkem na procházce a ten si to neuvěřitelně užíval--nevěděl co má očichávat dříve.... :o)))
A já jdu se mrknout co je i u Vás po víkendu nového :o)
                                                                          Martina

14 komentářů:

  1. Berušky jsou překrásné, dobrý nápad našít je na tričko, Justýnka bude jistě nadšená :o) štrůdl u nás taky zpravidla nepřežije den :o) papa, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Leni :o)Ještě ji chci uháčkovat Minie jako aplikaci má tu myší potvůrku moc ráda :o) u nás nevydrí skoro žádná dobrota nikdy dlouho :o( :o))) Pá Leni

      Vymazat
  2. Ahoj Mart, tričko moc krásné,takové příjemně jarní :) Justýnce bude určitě moc slušet!

    OdpovědětVymazat
  3. Jejda, nám lezou berušky po zahradě a tobě po tričku:-))
    Se štrůdlem mi teda děláš chutě:-)))
    Modelku musíš nějak upoutat.... to se vždycky každý divil, jak se mi děti culí do objektivu, a ony se zatím chechtaly tomu, že maminka má na hlavě punčochu:-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda to se ale máte--taky musím už vylézt na kopec a jít zkontrolovat tu moji zahrádku--myslím že sníh už tam snad nebude a možná nějakou tu berušku snad také potkám :o)

      Vymazat
  4. Marti,zase povedené dílko!Jsi šikulka!Daja

    OdpovědětVymazat
  5. Marti moc moc zdravím!Krásné triko,jsi šikulka.Super nápad s beruškami.

    OdpovědětVymazat
  6. Martinko, to je moc hezký nápad s těmi beruškami :o)
    A dala bych si štrůdl...
    Moc tě zdravím, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Heli jsem ráda že se líbí :o) Jo také bych si štrůdlík zase dala asi budu muset tu naši malou kuchařku o něho poprosit :o)

      Vymazat
  7. Martinka tak to je teda krasne tricko, akurat vcera som si ja zase jedno namalovala a rozmyslala, ze ak sa pustim do dalsieho tak vymalujem + pridam este nejake tie hackovane vtaciky a motyle :) Nellie

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥