čtvrtek 20. června 2013

PIVONKY A KOSATCE :O)

Tak ta šílená vedra nám konečně končí---mám ráda sluníčko ale až takhle moc ho nemusím...
Bydlíme pod střechou a tak jsme tu jako v líhni. :o(
Ráno honem něco pošolichat po bytě pak honem uvařit.......a pak čekat na 3 hodinu kdy jsme si vyráželi pro Justýnku a jezdili jsme sní k Tomovým rodičům do bazénu kde se vždy s Vojtíškem do sytosti vyřádila.Včera a dnes tu spí u mě a tak máme doma opět veselo :o) 
Jak já toužím po svém domečku se zahrádkou přímo u domku a bazénkem --- sice zahrádku mám ale v těhlech vedrech se tam bez vody přežívat moc nedá...tak jenom zalít a honem odtamtud pryč někam k vodě....
Dnes Vám ukážu fotečky kosatců a pivoněk které nám na zahrádce ještě dokvétají a fotila opět Klárka :o)




Mějte se krásně a já se brzy zase ozvu :o) 
                            Martina

22 komentářů:

  1. Martia, kocham piwonie:), niestety moje słabo kwitną....Twoje są piękne, kosaćce również. Pozdrawiam słonecznie!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně ti to kvete.
    Taky mám zahrádku bez vody a navíc bez elektriky a toužím po chatě, kde budu trávit léto.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Alenko :o) Elektřinu tu tam máme--zahrádka je na kopečku nad bytovkou a tak ji máme taženou z bytu :o)

      Vymazat
  3. Ahoj Marti, moc Tě zdravím!!! Pivoňky mám také moc ráda!

    OdpovědětVymazat
  4. MArti, krásné květy ...
    Hezký víkend ... Věra

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, Marti, my jsme taky pečený... tak aspoň vytáhnem vaničku na balkon a malá se cáká :o) kytičky jsou nádherné, super detaily a krásně ostré fotky!!! Pa, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni aspon ten balkon že máte :o)---ten zase nemáme my :o(
      Děkuju moc tyhle fotečky fotila Klárka --- prý bude fotografkou mě sdělila když si tu čte tu chválu od Vás všech :o) Pááá

      Vymazat
  6. Kvete to pěkně i v těch vedrech:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Ajko :o) No a už máme po vedrech a zase jen prší a prší :o(.....

      Vymazat
  7. Ahoj Martí!
    Já to cítím úplně stejně! :-) Také bych si strašně moc přála mít vlastní domek se zahrádkou a bazénem na ní! :-) Jooo, to by se teď žilooooo!!!!! :-)

    Klárka udělala opět překrásné fotky - úplně mi jimi vyrazila dech! A ta první je fantastická! :-)
    Mějte se překrásně. :-)
    Ahoooooooooj!!!!!! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o) to tedy to by se žilo :o) jako v ráji....
      Děkuju Klárka je nadšená za tu chválu :o)I ty se měj překrásně pááááááá.... :o)

      Vymazat
  8. Nádherné foky, Klárka je moc šikovná!

    OdpovědětVymazat
  9. Marti to teplo je fakt úmorné. Ale aj napriek tomu ti to krásne kvitne. Trička v minulých príspevkoch sú suprové, si moc šikovná. Pa Hela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A už máme po vedru..... jen ten déšt ale být nemusel :o(
      A děkuju Heli moc jsem ráda že se líbí :o)

      Vymazat
  10. Marti krásné květy!Vedra už naštěstí skončila,mám sluníčko ráda,ale to vedro bylo úmorné.moc zdravím.Pa Věra

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥