středa 26. března 2014

♥♥JUSTÝNKA U BABIČKY♥♥

V pondělí mě přijela vzácná návštěva --moje zlatíčko a sluníčko Justýnka ♥♥ a před chvílí už odjela...
Byly to úžasné dny a mě zase bude to její štěbetání a všetečné otázky tak moc chybět...
.A jak jsem si odpočinula--chodila jsem sní totiž brzy spát :o) -- žádné mé noční ponocování...
Příště musím víc fotit takhle to vypadá že u mě jen jedla a nic jiného jsme neprováděly :o)))
Hrály jsme si s panenkama--vařily jsme spolu--pekly chleba--byly nakupovat--prohlížely si fotky kde byla malá její maminka,to se ji moc líbilo a koukaly na pohádky........


 S kámošek Čokym :o) Držela ho tak pevně že náš Čokýnek vypadá jako otylá kulička :o)))


Babi už nefot pořád a běž na stranu ted koukám na pohádku....
Pro Justýnku si dnes přijela její sestřička Rozárka ♥♥


Tak a já se dnes loučím a jdu upravit fotky s mojim tvořeníčkem abych je sem zítra mohla dát :o)
Mějte se moc krásně a pohodově.....
                                                    ♥♥Martina♥♥

14 komentářů:

  1. Marti, ty tvoje berušky ti závidím. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥♥ děkuju Dáši --- já si je závidím někdy také :o))))

      Vymazat
  2. Jé Marti, to je jak u nás... babi už nefoť:-))) A koukám, samé dobroty jsi připravila:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná vnoučátka. Snad se taky už dočkám.

    OdpovědětVymazat
  4. Martinko, podle fotek jsi si uzivala ty i Justynka. Jsou obe kouzelne!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥♥děkuju Moni --- si to s nimi užívám úplně vždy --jeto babičkovství úplně jiné než maminkovství :o))

      Vymazat
  5. Marti překrásná zlatíčka máš,jsou kouzelný...krásný den Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥♥děkuju Šári už se na ně zase moc těším :o))) I ty se měj moc krásně.

      Vymazat
  6. Máš ty vnučky nádherné, jsou to zlatíčka :-)) Moje zlatíčko tady dnes taky naskok bylo:-))

    OdpovědětVymazat
  7. Martinko, nechceš dělat profesionální babičku. Já bych si tě objednala. :-) Holčičky jsou super. Třeba se taky dočkám jako babička. Jako maminka mám s holčičkami smůlu. Ale kluci jsou taky super. :-) Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o))) a děkuju Leni ♥♥ Jasně že kluci jsou taky super taky dva mám :o)

      Vymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥