neděle 27. dubna 2014

♥ TROŠKA KVÍTÍ ♥

Dnes jen beze slov pár foteček které mě nafotila Klárka už minulý týden co ji zaujalo na zahrádce :o)
Já se vždy rýpu v hlíně ona lítá s fotoaparátem po zahrádce :o) Fotek mám hodně jen nestačím upravovat.
Tak pokračování příště.... :o)
Zahrádku mám ráda -- jen si všimněte jakou máme ale šerednou zeminu -- červenici :o(





Mějte se moc krásně ♥
                                             ♥ Martina ♥

13 komentářů:

  1. Marti zeminu máš dobrou, to mi máme zelenici:-))) Přitom jsme na podzim vápnili.....
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to slyším prvně zelenici? :o)

      Vymazat
    2. Marti zelenou, budem muset nějak změřit kyselost:-))) A páč jsme na podzim vápnili, docela mě to překvapuje:-)))

      Vymazat
    3. aha .... my vápníme pouze stromy :o)

      Vymazat
  2. Marti, já si taky myslím, že na červenici není nic špatného :-)) Krásně ti to všechno kvete, taky mám moc ráda zahrádku :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni děkuju ♥ no ono na ni nic špatného není jen když je opravdu sucho je tvrdá jako kámen že by člověk i motyčku zlomil když chce okopávat a plet....

      Vymazat
  3. Kvete ti hezké jaro!!!:-) chválím Tvoji proměnu!viz.nové foto!!!!Dája

    OdpovědětVymazat
  4. martinko,
    posílám pozdravení!
    Máš šikovnou fotografku!!
    Tak ať ti zahrádka dělá radost- máš to krásné!!
    Měj se hezky Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ děkuju Jarko :o) také jsem za ní moc ráda :o) a měj se také moc krásně :o)

      Vymazat
  5. Ahoj Marti :))) zahrádka Ti krásně kvete...mě letos tulipánky vypekli a nekvetou ....krásný nový týden Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Šári ♥ no jen si nemysly -- mě jich letos kvete asi jen 5 :o( a všechny jen červené.... Také měj krásný týden :o)

      Vymazat
  6. ♥ --- no příroda je opravdu velká kouzelnice :o)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥