pondělí 27. dubna 2015

♥BUŘTY...♥

Tak hned na úvod hlásím že praktické  zkoušky dopadly skvěle :o)
Dnes byl krásný den a tak jsem vylezla kopeček na naší zahrádku a dnes jsem sázela cibuli a trošku přesazovala si květinky...
...od zítra má totiž tady u nás pršet a tak at to krásně roste....
..a na závěr dne byl  upečený buřtík....
Přestože duben často sípá a větrem duje,teplé dny již přislibuje.
Ranní déšt a dubnový čas,jest stejný 
Studený a mokrý duben,plní sklepy a sudy.
Suchý duben sedlák nemiluje,mokrý ale sobě pochvaluje.
Teplé deště v dubnu-teplé dny v říjnu
Mějte krásný večer.

10 komentářů:

  1. Gratuluji.
    S buřtem mi děláš chutě, když jsem si koupila buřty, tak na ně nějak nedošlo, tak jsem je letos ještě neměla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ děkujeme Alenko :o)
      No to my už buřtovali letos hodněkrát :o)
      Určitě Alenko také budou buřto hody...
      Měj se hezky...

      Vymazat
  2. Gratuluji moc!Musím buřty koupit.-)ve čtvrtek snad opečeme .-)Hezký večer Marti.Pa Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkujeme Věrunko ♥ no na Čarodějnice je buřt opečený nutnost :o)
      pááá

      Vymazat
  3. Velká gratulace. My měli buřtiky za odměnu po sobotním turistickém pochodu:)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ děkujeme Evi :o)
      tak ten po pochodu musel obzvlášt chutnat :o)

      Vymazat
  4. Marti , gratuluji! Jinak mi děláš pěkné chutě:o), cožpak nevíš, že jsem na dietě:o))? Tak v krabičkách mívám ledacos, ale buřtíky teda ne:o))..Já se ale neošidím, takže na víkend asi budou:o)..měj se moc krásně..Inka

    OdpovědětVymazat
  5. Tak buřtík bych si taky dala ;)
    Zkoušky super - o starost míň ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Marti,moc blahopřeji synovi. I u nás byli o víkendu buřtíky. I já jsem ochutnala, objevila jsem totiž že prodávají i bezlepkové- což je paráda. Měj se krásně,pa

    OdpovědětVymazat
  7. Děláš mi chutě, ale u nás leje ... tak nic:-)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥