neděle 17. května 2015

♥A ZASE ZAHRÁDKA♥

...... jako skoro každý z Vás - tam ted trávím nejvíce času i já  
PRANOSTIKA PRO MĚSÍC KVĚTEN:
Májová kapka platí za dukát.
Dostala jsem od maminky knížečku po mé babičce kde jsou zajímavé rady našich babiček a tak se tu ráda s Vámi o ně podělím.
:O)
DOBRÁ RADA NAD ZLATO :
Rada č.1
ALKOHOL
se prozradí pachem z úst.Chceme-li pach odstraniti ,snězme jablko.
obrázek zdroj internet...
Mějte krásný zbytek dne....



10 komentářů:

  1. Martinko máš pravdu. Zahrádka je teď mým hlavním cílem. Toto období mám na zahradě moc ráda. Pěkné fotky.

    OdpovědětVymazat
  2. To je dobrá rada, tu si musím pamatovat. U nás v nemocnici jeden pan doktor maskoval alkohol česnekem. Takže když se po chodbách linula vůně česneku (já si zpočátku naivně myslela, že někdo na oddělení si připravuje topinky), věděli jsme, že je zle. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no nazdar.... páni doktoři by to neměli maskovat vůbec a radši do práce ani nechodit...
      měj se Ali moc hezky :o)

      Vymazat
  3. Marti, také pokud to jde,také nejvíce trávím své dny na zahrádce. Tvé květinky jsou nádherné.
    A asi budu rozdávat jablíčka v práci. Je mnoho lidiček,kteří mi dorazí k okýnku a jsou cítit alkoholem. Občas si připadám,že i já pak nadýchám. :-) Krásný den ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Zdeni :o)
      Ještě že ty zahrádky máme--kdeby jsme čerpali energii že? :o)
      No tak to ti nezávidím ... alkoholový dech také moc nemusím....
      Měj také krásný den :o)

      Vymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥