neděle 23. srpna 2015

♥NOVÁ ŽIVOHOŠŤ-podruhé.....♥

Pokračuju ve vzpomínkách na naší dovolenou na Živohošti :o)
Náš pejsek moc vodu nemiluje ale v těhlech vedrech si sám dobrovolně k vodě i došel.Donést do ní jsme ho ale museli vždy někdo z nás aby si zaplaval :o))
 ♥
Justýnka si vody ale oproti Čokymu užívala dosytosti :o))
 ♥
 ♥
 Hodně času trávila i stavěním staveb z písku :o)
 ♥
 ♥
Po večerech se grilovalo :o))
já jsem si sebou vzala i háčkování ale doma jsem  zjistila že jsem háčkovala vzoreček špatně a tak už skoro hotové dílko ze čtyř přadének jsem musela nakonec vypárat :o( - trochu mě to mrzelo a doma nechápali že se mě chce do toho jít znovu.No už mám hotovo ale ještě jsem si přiobjednala dvě přadénka které mě přijdou v pondělí tak dodělám a pak se určitě pochlubím...
Klárka s Justýnkou byly jako dvě kachny stále ve vodě :o) 
♥ 
Chytili jsme malou rybku kterou Justýnka měla chvilenku v kbelíčku a pak ji pouštěla zpět za maminkou aby ji nebylo smutno. 
 ♥
Nu a to je pro dnešek asi zatím vše....
Foteček mám ještě hodně a tak zase příště budu pokračovat ve vzpomínání  na naši prima dovolenou...
 ♥
Mějte se báječně...


12 komentářů:

  1. Marti,užili jste si parádní dovolenku a to doslova všichni, jen teda Čokýnek moc nadšeně nevypadal :-).Dovolenka u vody je balzám. Na háčkovanku se těším :-)
    Měj se moc hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni i Čoky si užíval :o) Když vylezl z vody vždy pookřál a byl pak zase aktivnější :o)) Tady se zrovna oklepával :o))) Také se měj moc hezky...

      Vymazat
  2. To musela být super dovča..počasí vyšlo, to je základ..Hezkou neděli Pa

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, dovolená je fajn, když jsou s Tebou lidi, co miluješ..Jinak klobouk dolů, žes párala! To já bych asi neudělala :o))..měj se krásně. Inka

    OdpovědětVymazat
  4. Martí, Čokýnek má tak hezký čumáček, jen ho muchlat :o) . Párání by mě asi porazilo, si fakt dobrá, žes to uháčkovala ještě jednou. Já měla klubíčka taky s sebou, ale párat jsem naštěstí nemusela. Holky si pěkně užily vody a koupání :o) Měj se hezky :o) .Jana

    OdpovědětVymazat
  5. To byla dovolená plná zážitků:-)))těším se na háčkování. Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Co jiného v těch vedrech dělat než se koupat, že? Ideální dovolená Marti.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  7. Martinko, to vypadá jako ráj! Holky si to tedy fakt užili, večery byly jistě taky moc příjemné. To háčkování znám, komu se to už nestalo...
    Poslední fotky jsou opravdu kouzelné!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělá dovolená,holky jsou ve svém živlu .-)Krásné fotky!Moc zdravím pa Věra

    OdpovědětVymazat
  9. Marti, bezva dovolená :-) Taky se těším na háčkování, ale jak slyším o párání, no hrůza, to bych nedala :-D Hezký večer :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Je vidět, že jste si dovolenou užili. V tom horku byla výhoda, mít v dosahu vodu.
    Obdivuji tě, že jsi dokázala své dílo vypárat.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥