neděle 6. března 2016

♥SOBOTNÍ POHODA♥

Sobotu jsem si udělala opravdu pohodovou...

S Čokýnkem jsme spolu vylezli kopec se mrknout na naší  zahrádku a hledali jsme spolu jaro....
a ano našli jsme...konečně poslíček jara už vylezl i mě na zahrádce...
První sněženky....

už by to chtělo teploučko.... je tam tolik práce :o))
....jen mám obavy o mé růžičky vypadá to že letošní zimu asi nepřežily... :o(((

Mám doma dvě nepřečtené knížky a včera jsem měla strašnou chut si číst...
Tuhle jsem si koupila sama ještě před vánoci jak si budu o svátcích číst a lenošit ale na čtení nakonec nedošlo...ta druhá je vánoční dárek a tak je vezmu spravedlivě postupně...
Čte se hooooodně dobře :o)
...až  ji dočtu prozradím víc...

Ještě než se setmělo dala jsem se do malování své rozmalované mandalky...no o kousíček jsem zase postoupila :o)

Večer jsem strávila s kamarádkou a tak háček odpočíval....

Mějte se krásně a mějte krásný zbytek nedělního dne...



4 komentáře:

  1. Już mi też chcę się wiosny.Mieszkam blisko gór tam jeszcze jest śnieg.Poranek jest pochmurny czekam na słońce.Malowidła są super na uspokojenie.Córka się nimi zainteresowała. Pozdrawiam serdecznie. Słonecznego,ciepłego dnia.

    OdpovědětVymazat
  2. Już mi też chcę się wiosny.Mieszkam blisko gór tam jeszcze jest śnieg.Poranek jest pochmurny czekam na słońce.Malowidła są super na uspokojenie.Córka się nimi zainteresowała. Pozdrawiam serdecznie. Słonecznego,ciepłego dnia.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥