čtvrtek 10. března 2016

♥TULIPÁN-KOŠILKY-MANDALA.....♥

Včera už sice nechumelilo ale sníh  odolával...
Dnešní pohled z okna mě ale potěšil mnohem víc :o)
Z oblohy vykukuje sluníčko a tak věřím že do večera už nebude po sněhu ani památky.
Přemýšlela jsem jestli mé tulipánky vykvetou žlutě :o) 
Můj odhad byl špatný...už se rozvíjí a jsou krásně oranžové.
🌼🌼🌼
🌼🌼🌼
Dokončila jsem košilky a zkoušela jak budou vypadat na vajíčkách.... 
....dnes bych je chtěla vyfotit na větvičce...
🐣🐣🐣
🐣🐣🐣
A konečně má dokončená mandalka
Mějte krásný den ...


7 komentářů:

  1. Marti, u nás už je jen místy :-)Krásná mandalka :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Marti u nás se také drží, potvora jeden :-)
    Košilky vypadají na vajíčkách nádherně. Mandalky do modra se mi od tebe líbí nejvíc.Krásný den. Z :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Martinko, moc hezky u vás nasněžilo, ale já se už fakt těším na jaro, na sluníčko...
    Košilky jsou moc hezké a mandala taky, jsi šikovná!
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Snehu je veľa, zaujímavé, že vydržal. Háčkovanie ako vždy - krásne! Martinka, chcem sa spýtať, čo potom s mandalkami robíš, či majú nejaké využitie?
    Pááá

    OdpovědětVymazat
  5. U nás snehu bolo pomenej, mne to tak vyhovuje, ale pre prírodu to nie je veľmi dobre. Háčkované košieľky, krásne si ich nielen urobila aj pomenovala. Tulipány máš nádherné.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  6. Krasne vajicka a mandala ma moje oblubene farby :) Nellie

    OdpovědětVymazat
  7. Moc Vám všem děkuju za milé komentáře ♥♥♥
    Měla jsem toho ted moc a tak Vám odpovím dnes takhle hromadně ♥♥♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥