pondělí 5. září 2016

♥KVĚTINA-BLÍŽÍ SE PODZIM-BÁBOVKA A KONEČNĚ HOTOVO♥

Krásné pondělí mějte a sním i úžasný start do dalšího týdne :o)
Tuhle květinku krásnou voňavou jsem dostala ve středu ke svým narozeninám.Ale voněla tak strašně moc že jsem si ji z obývacího pokoje musela přemístit na okno do kuchyně :o)
Na zahrádce už je pomalu vidět že se blíží podzim 
Klárka už mě ukončila základní školu a od prvního září nastoupila na střední školu a aby čas netrávila jen školou a cestováním tak přez týden bydlí na internátě.Je to pro mě nové a zatím mě tu chybí...
Na internát musí být něco dobrého na chuť...
Bábovku jsem ale nepekla já ale Klárka a povedla se ji skvěle a byla výborná :o)
Tentokráte zkusila ne duhovou ale půl na půl.
 ♥
Recept na její výbornou hrnkovou bábovku najdete tady - KLIK SEM :)
A já jsem konečně dokončila svůj velký háčkovaný šátek...Ted už  ho jen vypnout :o) 
Mějte krásný den a zítra jsem zase tu :o)





12 komentářů:

  1. Marti všechno nejlepší k narozeninám!Kytička je nááádherná!A ten šátek překrásný!!!!:-)Hezký nový týden přeji,pa Věra

    OdpovědětVymazat
  2. VŠE NEJ, HLAVNĚ HODNĚ ZDRAVÍČKA!!!ŠÁTEK JE MOC POVEDENÝ, PŘESNĚ PODLE MÉHO GUSTA..ILA

    OdpovědětVymazat
  3. Marti také ti přeji vše jen to nejlepší k narozeninkám.
    Šátek je opravdu moc pěkný, moc se ti povedl. Také moje oblíbená barva.
    Tvé pocity co se týká odjezdů na internát moc dobře znám. Bojovala jsem se samotou celé roky a týden počítala na dny kdy synek přijede domů. Ale teď můžu říct - čtyři roky opravdu utekly.
    Marti přeji ti krásný týden. Pa Z.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, tak to se ti nedivím, že ti je po Klárce smutno....Naty je v devítce a stále neví, tak jsem zvědavá, jak to dopadne :-)) Lilie dostala mamka k narozkám a bábovka a šátek super :-)) Krásné dny :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, taky se přidávám ke gratulantům. Vše nejlepší. Lilie jsou krásné a ten šátek taky. Moc. Měj se hezky. M.

    OdpovědětVymazat
  6. Vítám tě po dlouhé době zpátky :))) a přeji dodatečně vše nejlepší k narozeninám.
    Šátek je krásný. E.

    OdpovědětVymazat
  7. Marti vše NEJ k narozkám!!!!!Bábovku vyzkouším,to je jasné a šáteček je parádní!Dája

    OdpovědětVymazat
  8. Marti, dodatečně přeji vše nejlepší k narozeninám a hodně zdravíčka..Inka

    OdpovědětVymazat
  9. Marti, dodatečně ti přeji vše nej k narozeninám.
    Šátek se ti povedl.
    Bábovku zkusím.

    OdpovědětVymazat
  10. Martinko, moc a moc gratuluji k narozeninám a přeji hodně zdraví, štěstí, prostě všechno dobré!
    Šátek je parádní a bábovka k nakousnutí! Klárce ať se v nové škole všechno daří!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥