čtvrtek 1. září 2016

♥PRVNÍ ŠKOLNÍ DEN♥

Tak jsem s hrůzou zjistila že jsem svůj poslední příspěvek tady napsala před třemi a půl měsíci....
Nějak moc rychle to uteklo :o)
No a protože začal další školní rok....řekla jsem si že je načase se polepšit a zase bych měla oživit svůj blog...jestli tedy mě ještě nějaký věrný čtenář nebo sledovatel zůstal při té mé dlouhé absenci tady...
Včera jsme odvezli Klárku na internát do její nové školy a tím rozrušením že mě pomalu dospívá jsem pak doma zjistila že jsem si nevyfotila vůbec žádnou fotečku...
Ale zato dnes jsme byli vyprovodit nejprve naší Rozárku která dnes poprvé nastoupila do školky...
Je to hrdinka vůbec neplakala a ještě nám zamávala :o)))
Pak jsme šli vyprovodit Justýnku která dnes nastupovala do první třídy :o)
Fotečky Justýnky jsem si vybrala z fotek která fotila naše výborná fotografka tady ...
Kdo chcete mrkněte a možná mě tam i také najdete :o)))))))
Určitě dnes spousta z vás také někoho vyprovázela do školky nebo do školy :o))
No řeknu Vám já měla hodně nakrajíčku jak jsem byla dojatá....
Vždyt nedávno tam v lavicích seděli moje dětičky a já už vyprovázím svá vnoučátka...ten čas neskutečně utíká....
Mějte krásný zbytek dne .....



24 komentářů:

  1. Ahoj Martino, vítám Tě opět na blogu. Už jsi nám tu chyběla. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, já tě čtu:o) a je to neskutečné, že Justýnka jde už do školy.Naší Aničku to čeká až příští rok,je narozená až v říjnu..Tak Justýnce přeji, ať se jí moc ve škole líbí a ty se měj krásně! Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inuško uteklo to šíleně rychle...měla jsem nakrajíčku chtělo se mě až brečet když jsem holky viděla :)

      Vymazat
  3. Tak to som rada, že si tu! Teším sa na tvoje tvorenie!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak vykročit pravou......Vítej zpět.....Ila

    OdpovědětVymazat
  5. Marti to je dobře, že jsi tu!:-)Holky jsou šikulky veliký.-)Pa Věra

    OdpovědětVymazat
  6. Tolik nových začátků v jeden den!! To bych neměla jen na krajíčku ;)
    Justýnka to bere velmi seriozně - tak to má být ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, už jsem si říkala, co je s tebou. Super, že jsi opět.

    OdpovědětVymazat
  8. Witaj! Cieszę się, że znów piszesz na blogu. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpovědětVymazat
  9. Martinko, už jsem si myslela, že tě blogování přestalo bavit a jsem ráda, že jsi se opět ozvala. Dětem nastávaji povinnosti, viď ? Tak ať se Justýnce ve škole hlavně líbí.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo nepřestalo :o) jen nějak nestíhám poslední dny a měsíce...♥

      Vymazat
  10. Ahoj, Martí, nic si z toho nedělej, já jsem na svůj blog přidala naposled přesně téměř před rokem, takže jsi pořád lepší 😁 holčičky jsou krásné, přeju jim do nových začátků jen to nej!!! Pa, L.

    OdpovědětVymazat
  11. Martinko, moc ráda tě tady vidím, i když sleduji tvůj Instagram :o) Vidím, že jste holky poslaly do světa... Ale je to s úsměvem, tak to má být!
    Moc tě zdravím a přeji hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Heli je to tam pro mě pohodlnější vložím fotku přez mobil a žádné dlouhé psaní a upravování :o)) akorát mě mrzelo že jsem přišla o takovou spoustu fotek :o( holky jsou zatím nadšené tak doufám že jim to vydrží co nejdéle.Měj se moc hezky Helenko...

      Vymazat
  12. Ahoj Marti,jsem moc ráda, že jsi opět tu. Chyběla jsi mi a poctivě jsem k tobě nakukovala na Instagram.... Tak nějak vše moc rychle utíká viď...
    Přeji tvým holkám ať se jim v nových začátcích vše daří.
    Tobě přeji krásné dny a posílám moc pozdravů. Z.❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Zdeni to jsem ráda že jsi na mě nezanevřela ♥ děkuju moc za přání...doufám že jim jejich nadšení vydrží hodně dlouho.Měj se Zdeni krásně..

      Vymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥