pátek 25. listopadu 2016

♥DĚKUJU JANI♥

Dnes mě pošta dovezla dárek který jsem vyhrála u velmi šikovné Janičky.
 ♥
 ♥
Nádherný...
co nádherný...
přenádherný podnos z papíru ...
milé kočičí psaní vlastní rukou a krásné srdéčko v mé oblíbené fialové barvě.
Já měla dnes už vánoce..
Jani moc Ti děkuju máš moc šikovné ruce...
a já mám hrozně velkou radost


11 komentářů:

  1. Marti, srdečně Ti blahopřeji k nádherné výhře.
    Měj se krásně a přeji prima víkend. Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Marti také ti moc blahopřeji ke krásné výhře.. Janinka je opravdu moc šikovná.. Krásný víkend ti přeji. Z❤

    OdpovědětVymazat
  3. Martinko, jsem ráda, že se ti dárek líbí a udělala jsem ti radost.:-) Přeji hezký večer i nadcházející dny adventní.:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já už jsem balíček poslala a na svůj čekám moc hezký košíček Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  5. Martinko, podnos je moc krásný a obdivuji tvé pletení na 5ti jehlicích! To už jsem určitě zapomněla...
    Měj se hezky, pa Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥